Sunday 13 March 2011

JUN OR SEPTEMBER ??????

assalamualaikum

Semalam ( Sabtu/12.3.11 ) aku ad Trial LJM ... Yepp, for the 2nd one act ... ok, kalau korang nak tau trial kali ni akan mnentukan aku samada aku dpt amek exam lembaga jururawat diz jun/september ... so sadddd ... soalannye sgt89 susah ( wat mke ksian ) ... gle kentang ! nak goreng pon tade minyak, nak sangan pon kuali tak panas ! tme aku ngah jwb soalan tu ley plak migrain, arghhhh !! otak aku pon gagal berfungsi dgn baik dan mood pon sgt kucar kacir di saat itu ... terasa nak amek dadu je, pastu gelek kan die, lau A aku tanda A lau B aku tanda B... sedih tau coz aku lgsg tak rasa yang aku dapat sit exam utk jun ... i nak cpt jd nurse ! i tanak lmbt2 ! i want care patients, i wanna be their nurse, i wanna apply all interventions  im learned to them, buttttt ..... how?? aiyaaaaa !!

SUSAH SANGAT KE SOALAN TU ?

- ye sgt sush, hingga aku rase nak hentak je pale ni pai dpt jwpn !

TAK WAT REVISION KER ?

- err... wat, tapi tak brape ~~~  ok ok, i know i know, i know im wrong, but i tried ...

LAU TAK DAPAT BULAN JUN NI KNP ?

- heyy... ofcoz la sad... lame tau nak tgu tuk september nye exam...


Ok.. maybe ad yang tatau n maybe ad yang tau kan... myb ad yang phm, myb sbliknye... but still nak gtau gak biar korang phm... ok, sume nurse2 yang korang jmpe kat hospital tu bkn sesenang jer dorg dpt jd nurse, after dorg complete dorg nye Diploma or Degree or pape jela, dorang kne amek exam dari lembaga jururawat malaysia n wajib LULUS... knp kne amek exam tu ? sbb... sia2 je dorang nye Dip tu lau dorang tak pass, exam tu akan mnentukan kedudukan dorang dlm alam pkerjaan dorg as a nurse... nurse2 wannabe tale kje la dear lau dorang tak dpt lesen... Cane nak dpt lesen tu? itu yang kne LULUS exam lembaga jururawat... Lau da lulus, ye senang to nak kje kat ane2... ok, skg phm ? lau tak phm gak bce 20 kali, kompom phm, lau tak phm gak, g msokkan pale kat dlm baldi pai semput ! hehehe.. tade la, gurau jerkk =)





p/s  : korang doakan la aku dpt diz jun seandainye aku layak,,, hmm =]
      : bru je balik dr JOM HEBOH kat Danga Bay ngn En. Pak We... bli shawl je... hehehe =)

No comments:

Post a Comment