Wednesday 2 March 2011

Dinner Tergempak

assalamualaikum


Wahhh !  cube bca title tu lagi skali. Haaa... nmpak x? nmpk x? phm kan? hehehe ... camni, nak di jadikan cerita la kan, td ptg Encik Pak We call and ajak kite g dinner malam ni... Wahh, mmg xsangka ! gembira gleer ah tme uh! Fuhh ! trasa skjp ar cam Encik Pak We syg glerr2 kat aku ! dlm hati bkata,bio btl org tue nihh ?? tak pe, org da ajak kan, takkan nak tolak, itu name nye menolak rezeki, rezeki ni sekali kite tolak susah nak dpt ! hehehe

Tp tp tp kan, yang paling best nye tu die soh aku pick jerr ane2 tmpt, pasti akan di bawak la! uish, gle kentang, bio btl org tue ni, ag skli aku tertanya2, hahaha, so, dgn yakin dan pasti nya aku menjawab, " STEAMBOT LAH !! "

Mmg pasti la jawapan aku tme tu, hehehe, at the end die kate bkn die y belanja tp kwn die rupenyerr... Gaya brtnya td tu cam ye2oh jee cam die yang nak belanja ... huhuhu ... Tapi, takpe, itu bkn alasan utk aku menolak ajakan tersebut ! hahaha...

Mmg best la... ok what, RM17 per adult, makan smpai kyg, meletopp prot tu pon ok .. mcm2 ada, aym rempah, dgg blackpepper, lg ish mmg byk la ! air?? free ! hahhhh... ok kan? pulak tu ad org yang belanja, perghhh !! mmg terbaekk la ... hahaha !

Lau ad picture mesti korang dapat tgkkn?? tp picture sume pada Encik Pak We la... hehehe =)

Ha, di ingatkan lg skli niih, kita jgn sesekali yerr menolak rezeki, sekali kite tolak, belomm tentu ia nya dtg lg... ok ? =)

No comments:

Post a Comment