Friday 4 March 2011

Good Night Korang


assalamualaikum

ok, len org len ragam kn, and len org len la style die nk tdo, n dsbbkn aku type entri dlm keadaan y tsgt2 sleepy ni, so tcetus la idea utk entri bertitle " Good Night Korang ". Klu aku sblm tdur aq akan gocok gg, itu mesti yerr, tp kdg lau da ngntk gleee haram jadah la aku nak gocok gg, kdg2 bju tak tuko aku trus kebabo, hehehe... itu sgt2lah slekeh yeww, eishhh,kutuk aku lah tu! okeyy2 fine, korang ngat aku xmaluu ke gtau kat korang? malu taww! tp itu lah cntoh yg tak baik, tak elok, y plg dkat skli... huhuhu... 



Twinkle, twinkle, little star,
How I wonder what you are.
Up above the world so high,Like a diamond in the sky.
Twinkle, twinkle, little star,
How I wonder what you are!

ni sytle omputeh msoh tidok... ni kita oghang islam ni mai la kita baca doa dlu na... lg afdal yerrr... mai kta baca sama2 ngn adik ni... alah, skjp jerr... 30 saat jerr... tak lama manela kan ? p korang g la gocok gg, cuci kaki dlu... orait ??? pastu baca doa ni k ?




ok.. mata pon da kuyu, idea pon tade, so, Good Night Korang ! Sweet Dreamzzzzz, mudah2han kita di panjangkan umur untuk bernafas dan mengecapi keindahan dunia pada esok hari. Aminnn.

No comments:

Post a Comment